Horari

L’aforament de la sala és limitat, per això i per facilitar la organització dels espais de debat cal inscripció prèvia en aquesta web. Les persones que no puguin accedir a la web poden trucar al telèfon 972 90 15 23 de dilluns a divendres de 9 a 13h per a fer-ho. L'espai disponible limita el nombre de participants, per tant és donarà preferència a les persones residents a Lloret.
LLOC: Puntet de Lloret. Av. Vidrederes, 58. Lloret de Mar.
16,30 - 17h: Rebuda i acreditacions.

17h: Benvinguda i informació sobre el mètode de la jornada a càrrec de Luis Fuertes.

17,30 - 19h: Debat dels punts proposats (3 punts a raó de 30 min. per a cada punt).

19 - 19,30h: Posada en comú de les conclusions dels diferents grups per part dels portaveus dels mateixos. Descans pels assistents.

19,30 - 20h: Exposició de les propostes i suggeriments recollits durant l’assemblea als assistents.
FUNCIONAMENT: 
Les persones inscrites es distribuiran en grups per a debatre, cada grup comptarà amb un dinamitzador/a i i un/una portaveu escollit entre els integrants del grup. El dinamitzador/a s’encarregarà d’ordenar les intervencions i controlar el temps destinat a debatre cada punt ja que cal ser rigorós ja que tenim una limitació d’horari. El/la portaveu s’encarregarà de recollir les conclusions de cada tema debatut per tal de posar-los en comú amb els dels altres grups i redactar les conclusions definitives. Aquestes conclusions, un cop posades en comú, es presentaran a l’assemblea.

 PUNTS A DEBATRE:
1.      Serveis públics.

·        Que fem amb els serveis públics?
·   Defensa y perspectives per a la seva re municipalització.
2.      Participació ciutadana.

·         Pressupostos participatius.
·         Disseny i gestió de l’urbanisme participatiu.
3.      Món laboral a Lloret de Mar.

·         Condicions laborals i alternatives al turisme.
·         Com ha afectat la reforma laboral?
·         Ha augmentat la contractació?
·         Quines alternatives al turisme hi ha davant l’augment de l’atur?